بهبود سئو سایت وردپرس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهبود سئو سایت وردپرس

بهبود سئو سایت وردپرس بهبود سئو سایت وردپرس

 ابزار برای بهبود سئو سایت وردپرسی شما

فاکتورهای زیادی برای رتبه بندی وجود دارد، تمام آن چیزهایی که معرفی شده‌اند تنها فرضیه‌اند و گوگل هنوز فاکتوری را معرفی نکرده است. ابزارهای زیادی وجود دارند که شما را در روند بهبود بهینه سازی و سئو سایت‌تان کمک می‌کنند، در این مقاله به تعدادی ابزار برای بهینه سازی اشاره می‌کنیم:

Google keyword-planner: سرویس جدید گوگل که جایگزین سرویس پیشین گوگل شده، وظیفه این ابزار بررسی بازدید کلمات کلیدی و پیشنهاد کلمات به وبمستر بصورت رایگان است. از این ابزار استفاده کنید تا بهترین کلمات کلیدی را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید.

OpenSiteExplorer: این ابزار توسط شرکت MOZ طراحی شده است، کار این ابزار بررسی لینک‌های یک وبسایت، انکرتکست‌ها، تعداد و کیفیت دامنه‌ها و… است که در وب‌سایت آن می‌توانید تماشا کنید اما دقت کنید در روز 5بار حق استفاده از این ابزار را دارید و این 5بار هم تعداد محدودی لینک را به شما نمایش میدهد. برای استفاده بدون محدودیت از این ابزار و سایر ابزارهای شرکت MOZ باید حداقل 90دلار در ماه برای آن پرداخت کنید!!

PINGDOM TOOLS: زمانی که وب‌سایت خود را طراحی می‌کنید بهتر است تعداد درخواست‌هایی که به سمت سرور ارسال می‌شوند را متوجه شوید و سعی کنید تا حد ممکن آنها را کم کنید، این ابزار تعداد درخواست‌های ارسال شده به سمت سرور و مدت زمان هر یک را برای شما نمایش می‌دهد. (پیشنهاد می‌کنم اگر مقاله ما با عنوان 5 روش برای بهبود سئو وردپرس را نخوانده‌اید حتما مطالعه کنید.)

Page speed Insight: این ابزار توسط گوگل و برای شناسایی عواملی که سرعت وب‌سایت را کاهش می‌دهند طراحی شده است نمونه دیگر این ابزار GTmetrix است که مزیت آن نسبت به این ابزار گوگل محدود نبودن برای کاربرای ایرانی است.

Keyword position: این ابزار برای پیدا کردن رتبه یک کلمه کلیدی استفاده می‌شود، آدرس وبسایت خود،کلمه کلیدی مورد نظر، موتورجستجو مورد نظر و محدوده صفحات را تعیین کنید تا این ابزار به شما بگوید چه رتبه‌ای در چه موتور جستجویی دارید.

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing





:: برچسب‌ها: سئو سایت وردپرس,سئو سایت,سئو وردپرس,بهبود سئو,ابزار سئو وردپرس,ابزار سئو سایت,Google keyword-planner,OpenSiteExplorer,PINGDOM TOOLS,Page speed Insight,Keyword position ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی